طرز تهیه قورمه سبزی گیاهی و رژیمی

طرز تهیه قورمه سبزی گیاهی و رژیمیReviewed by neda on Sep 5Rating: 5.0طرز تهیه قورمه سبزی گیاهی و رژیمیقورمه سبزی,طرز تهیه قورمه سبزی,دستور تهیه قورمه سبزی,دستور پخت قورمه سبزی,آموزش تهیه قورمه سبزی,آموزش تصویری تهیه قورمه سبزی

قورمه سبزی یکی از غذاهای بسیار لذیذ و مورد علاقه ایرانیان است. اما بعضی افراد به دلیل گرفتن رژیم نمی توانند این غذای خوشمزه را میل کنند. در این مطلب به طرز تهیه قورمه سبزی گیاهی و رژیمی می پردازیم.

bc8709dd-5eb6-4763-99ae-ed8a2a34e91d

امروزه تب غذاهای رژیمی و گیاهی خیلی داغ است برای همین ما امروز طرز تهیه یک غذای گیاهی و خیلی خوشمزه را برای شما قرار داده ایم تا شما آن را در منزل بپزید و از طعم آن لذت ببرید ولی لطمه ای هم به رژیم غذایی تان نخورد.

لوبیا قرمز : ۱ پیمانه
قارچ خرد شده : ۱پیمانه
پیاز متوسط : ۱ عدد
سبزی قورمه پاک شده : ۱ کیلوگرم
روغن زیتون : ۸ قاشق غذاخوری
لیمو عمانی : ۴ قاشق غذا خوری
دارچین ، زعفران : ۱/۲ قاشق چایخوری
نمک ، فلفل ، زردچوبه : به مقدار لازم

 

لوبیا قرمز را بپزید و آب آن را خالی کنید.
مجددا در قابلمه لوبیا ها ۲ لیوان آب بریزید و اجازه بدهید آب به جوش بیاید.
سپس سبزی قورمه ، پیاز و قارچ را خرد نمایید و به لوبیا ها اضافه کنید ، شعله را کم کنید و نمک ، فلفل و ادویه جات به جز زعفران را به خورش قورمه سبزی تان اضافه کنید و بگذارید با حرارت ملایم به آرامی بپزد.
پس از پخت کامل خورش تان، لیمو عمانی و زعفران را به غذا اضافه کنید و آن را هم بزنید.
سپس روغن زیتون را روی خورش بریزید و حرارت را کم کنید تا خورش قورمه سبزی گیاهی جا بیافتد.

 

مــطـالـبــــ پـیـشـنـهــادی
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه